Zamówione przed 22:00, wysłane dzisiaj!*
Dostawa bezpłatna od 155 zł

Gwarancje & naprawy

  • Mam reklamację dotyczącą produktu. Co teraz?
    Jeśli masz reklamację dotyczącą produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy gotowi, aby Ci pomóc i wspólnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
  • Jakie są warunki gwarancji?
    Aby uzyskać informacje na temat naszych warunków gwarancji, najlepiej skontaktować się z działem obsługi klienta. Mogą dokładnie poinformować, jakie warunki obowiązują w przypadku twojego zakupu.
  • Kto naprawi mój produkt?
    Naprawą twojego produktu zajmują się nasi zaufani dostawcy. Posiadają oni wiedzę i odpowiednie części, aby przywrócić twojemu zakupowi doskonały stan.
  • Jak zgłosić naprawę?
    Zgłoszenie naprawy jest proste. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a oni ocenią twoje zgłoszenie naprawy. Z przyjemnością pomogą ci w kolejnych krokach procesu.

Czy twoje pytanie pozostało bez odpowiedzi?