dostawa bezpłatna od 155 zł zamówione przed 22:00, wysłane dzisiaj! ocena klienta 2.7/5

Zwroty i gwarancja

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje dotyczące gwarancji i zwrotów. Jeśli po przeczytaniu informacji nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Gwarancja
W Salontotal.pl masz prawną gwarancję na zamówione produkty.

Oznacza to, że Salontotal.pl gwarantuje, że wszystkie oferowane produkty odpowiadają podanym przez nas specyfikacjom oraz rozsądnym wymogom niezawodności i/lub użyteczności.

Ubieganie się o gwarancję
Aby uzyskać gwarancję na swoje produkty, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Nasz dział obsługi klienta udzieli Państwu wszystkich niezbędnych informacji i instrukcji. Prosimy, aby nie zwracać produktów bez powiadomienia.

Prawo do odstąpienia od umowy
Czy popełniłeś błąd lub nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu? W serwisie Salontotal.pl możesz wycofać swoje zamówienie w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, pod warunkiem, że produkt jest nieotwarty i nadaje się do ponownego użycia.

Adres zwrotny:  

Salontotal.pl
Kronenweg 2
7051 HX Varsseveld
Holandia

W przypadku uszkodzenia produktu możemy obciążyć klienta opłatą. Odpowiadają Państwo tylko za amortyzację towarów wynikającą z ich użytkowania, która wykracza poza to, co jest konieczne do określenia charakteru, właściwości i funkcjonowania towarów.

Termin odstąpienia upływa 14 dni po dniu, w którym Ty lub osoba trzecia przez Ciebie wyznaczona, niebędąca przewoźnikiem, fizycznie przejmiecie w posiadanie towaru.

Mają Państwo prawo do anulowania zamówienia w terminie do 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. W takim przypadku Klient otrzyma pełną kwotę zamówienia wraz z wysyłką. Tylko koszty powrotu z domu do sklepu internetowego są na własny rachunek. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, produkt zostanie zwrócony przedsiębiorcy z dostarczonymi akcesoriami i w oryginalnym stanie oraz - jeśli będzie to możliwe - w opakowaniu. Aby skorzystać z tego prawa, można skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Mogą Państwo również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie są Państwo do tego zobowiązani.

Konsekwencje wycofania się
W przypadku odstąpienia od umowy otrzymają Państwo wszystkie płatności dokonane do tego momentu, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem wszelkich dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego sposobu dostawy niż najtańszy standardowy sposób dostawy oferowany przez nas), a w każdym razie nie później niż 14 dni po poinformowaniu nas o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrócimy Państwu pieniądze tą samą metodą płatności, co w przypadku pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodnili Państwo inaczej; w żadnym wypadku nie zostaną Państwo obciążeni kosztami zwrotu. Możemy poczekać z dokonaniem zwrotu do momentu otrzymania przez nas towarów z powrotem lub do momentu, gdy Klient wykaże, że je zwrócił, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Klient musi zwrócić lub przekazać nam towary nie później niż 14 dni po dniu, w którym poinformował nas o decyzji o odstąpieniu od umowy. Jeśli zwrócą nam Państwo towary przed upływem 14 dni, są Państwo na czas.

Bezpośrednie koszty zwrotu towarów są ponoszone na Państwa konto. 

Wada w dniu przyjazdu (DOA)
Jeśli okaże się, że jeden z zamówionych przez Ciebie produktów jest wadliwy w momencie przybycia, Salontotal.pl wymieni te produkty bezpłatnie. W takim przypadku należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i uzyskać jasny opis wadliwego produktu. W żadnym wypadku nie należy zwracać produktu bez zgody naszego działu obsługi klienta. 

Ten program DOA nie ma wpływu na powyższą gwarancję prawną. 

Wyjątki od prawa do odstąpienia od umowy
Możliwe, że nie można odwołać niektórych artykułów. Na przykład, artykuły higieniczne (takie jak nożyczki, szczotki i kosmetyki) mogą być zwrócone tylko wtedy, gdy uszczelnienie jest jeszcze nienaruszone. Jest to zawsze ustalane przez nasz dział obsługi klienta indywidualnie dla każdego przypadku.

Produkt(y) zwrotne
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcą Państwo zwrócić produkt (lub produkty), prosimy najpierw skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Nasz dział obsługi klienta udzieli następnie wszelkich niezbędnych instrukcji dotyczących zwrotu produktu. Użytkownik otrzyma numer zwrotny (numer biletu) dla każdej przesyłki zwrotnej. Koszty zwrotu z domu do sklepu internetowego są na własny rachunek.

stosować

nowy na salontotal.pl

zapomniane hasło?

Zapisz się do naszego newslettera

Otrzymasz go raz w tygodniu i będziesz na bieżąco z najnowszymi produktami, kodami rabatowymi oraz wskazówkami i trikami. A najlepsze? 10 zł zniżki po zapisaniu się!

Zapomniane hasło?

Podaj swój adres e-mail poniżej. Wyślemy Ci nowe hasło.